1. Τρόποι Πληρωμής

Ο Πελάτης δύναται να καταβάλει το τίμημα για την πώληση των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με τους ακόλουθους τρόπους:

(α) Μέσω Πιστωτικής/Χρεωστικής Κάρτας:

Το ηλεκτρονικό κατάστημα δέχεται τις πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες τύπου VISA και MASTERCARD. Η εξόφληση του τιμήματος γίνεται εφάπαξ. Ο Πελάτης ευθύνεται για την σωστή αναγραφή και το αληθές των στοιχείων της κάρτας και το Κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.

(β) Αντικαταβολή – Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας:

Δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας σας με courier στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Πληρώνετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας τη στιγμή της παραλαβής στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας ή επισκεπτόμενοι τα γραφεία της μεταφορικής εταιρείας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλες τις περιοχές της Ελλάδος.
Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις τα παραστατικά αξίας 500 ευρώ και πάνω που εκδίδονται προς ιδιώτες (αποδείξεις λιανικής πώλησης) και πάνω από 500 ευρώ σε εταιρείες θα πρέπει να εξοφλούνται μόνο με τους παρακάτω τρόπους:

  • Κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας
  • Χρέωση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας

2. Ασφάλεια Συναλλαγών

Το Κατάστημα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα εφαρμόζοντας τα πιο προηγμένα συστήματα ασφαλείας των Προσωπικών Σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών σας, με στόχο την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής ασφάλειάς σας. Κατά τη διάρκεια αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας μεταφέρεστε στο περιβάλλον της τράπεζας για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια. Κανένα δεδομένο που αφορά την χρήση της πιστωτικής σας κάρτας δεν φυλάσσεται στο σύστημα μας. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος του Καταστήματος επιτυγχάνεται με τις κατωτέρω διαδικασίες:

3. Παραγγελία – Παράδοση Προϊόντων- Έξοδα Αποστολής

Τρόποι παραγγελίας:

1) Παραγγελία online μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στη διεύθυνση www.melodiaeshop.gr

2) Παραγγελία μέσω ενδιάμεσης πλατφόρμας προβολής (Skroutz, Public, Shoplfix, Best Price).

3) Τηλεφωνική Παραγγελία στο 2463506223.

4) Παραγγελία δια ζώσης στο φυσικό μας κατάστημα.

5) Πριν την αγορά σας είναι σημαντικό να έχετε διαβάσει την πλήρη περιγραφή του προϊόντος και να είστε σίγουροι για την αγορά του καθώς επίσης και τους όρους χρήσης, που περιλαμβάνουν τους όρους εγγύησης και επιστροφής προϊόντος καθώς και τους όρους συναλλαγών.

Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά σας εμφανίζεται σχετικό μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ» ,Παράλληλα θα λάβετε στο email σας αντίγραφο της παραγγελίας σας.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:

Η αποστολή προϊόντων από online αγορές από το κατάστημά μας, γίνονται με τη συνεργασία courier.

Το κόστος αποστολής εξαρτάται από τον προορισμό της αποστολής και το βάρος της αποστολής.

Σε κάθε περίπτωση, ο υπολογισμός των μεταφορικών θα αναγράφεται πριν την ολοκλήρωση της αγοράς σας, στο πεδίο «Αποστολή».

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 10.00 πμ μέχρι 18.00 μμ.

Η διαθεσιμότητα που αναφέρεται στα προϊόντα (24 ώρες, 1-3 ημέρες, 3-5 ημέρες) αφορά το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο θα αποστείλει την παραγγελία σας το κατάστημά μας. Η στιγμή της παράδοσης εξαρτάται από τη γεωγραφική σας περιοχή και μπορεί να διαρκέσει επιπλέον 1-3 εργάσιμες ημέρες.

Παραλαβή προϊόντων:

Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 14:00 Δευτέρα με Παρασκευή και η Εταιρεία συνήθως σας αποστέλλει την παραγγελία σας με courier την επόμενη* εργάσιμη μέρα στις μεγάλες πόλεις. (*Παραδόσεις δεν γίνονται Σάββατο και Κυριακή)

Σε μικρότερες πόλεις – απομακρυσμένα νησιά μπορεί να χρειασθούν 2-3 ημέρες εάν αποσταλούν με courier.

Οι ανωτέρω προθεσμίες μπορεί να μην τηρηθούν από την μεταφορική εταιρεία σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς και δεν ευθύνεται η Εταιρεία.

4. Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Να μην υπάρχει άμεση διαθεσιμότητα κάποιου προϊόντος και να αναμένεται η παραλαβή του, σε αυτή την περίπτωση συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει για τον χρόνο καθυστέρησης και θα συμφωνήσει μαζί σας για τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας σας.

Εάν ένα προϊόν έχει σταματήσει η διάθεσή του και από παράληψή μας δεν έχει αποσυρθεί από την ιστοσελίδα μας, συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας προτείνει εναλλακτικές λύσεις και θα συμφωνήσει μαζί σας για τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας σας.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας (τηλεφωνικά ή με email) για κάποια διευκρίνηση σχετικά με την παραγγελία σας και δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μας.